Business Ethics and Leadership (BEL)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/61434

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Challenges Impeding the Implementation of Effective Continuous Teacher Professional Development Programs in Eastern Cape Department of Education
    (Academic Research and Publishing UG, 2023) Zindi, B.; Sibanda, M.M.
    Можливості навчання мають важливе значення для ознайомлення вчителів з ефективними навчальними стратегіями та педагогічними підходами. Вчителям потрібен доступ до програм професійного розвитку, які сприяють отриманню знань і навичок для покращення успішності учнів. Через недостатню підготовку адміністратори шкіл часто неправильно тлумачили ключові елементи навчального процесу та не розуміли цілей і вимог нової навчальної програми. Щоб підвищити здібності та компетентність освітян у провінції, метою цієї статті є визначення перешкод, які заважають Департаменту освіти Східної Капської провінції ефективно впроваджувати навчальні програми. У цьому дослідженні використовується описовий і пояснювальний якісний приклад. Дані були зібрані за допомогою інтерв’ю з п’ятьма (5) (n-5) ключовими учасниками-інформаторами. Отримані дані свідчать про відсутність конкурентоспроможних і практичних програм розвитку навичок, ресурсів (фінансів), спроможності, низьку участь викладачів, ефективну стратегію людських ресурсів та можливості для навчання педагогів, що призвело до низьких результатів навчання по всій провінції. ECDoE рекомендується впроваджувати добре розроблені програми професійного розвитку, які відповідають навчальній програмі та освітнім цілям Національного департаменту базової освіти. Зосереджуючись на конкретних потребах, таких як грамотність, рахівність або інклюзивна освіта, ці програми можуть вирішити критичні проблеми, з якими стикаються вчителі та учні в провінції. Дослідження свідчить про те, що ECDoE може впроваджувати конкурентоспроможні навчальні програми, розробляти комплексну стратегію розвитку людських ресурсів, наймати висококваліфікованих стажерів і можливості для навчання повинні бути надані всім освітянам у провінції.