Browsing by Author "Singh, S."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India(Sumy State University, 2023) Sao, A.; Kumar, A.; Bapat, G.; Khan, M.S.; Singh, S.Ця стаття узагальнює аргументи та контраргументи в межах наукової дискусії з питання підвищення лояльності споживачів. Високий рівень конкуренції торгових центрів обумовлює необхідність виявлення факторів, які впливають на лояльність споживачів. Основною метою проведеного дослідження є визначення зв’язку між лояльністю, обслуговуванням високої якості та задоволенням клієнтів. Інформаційна база дослідження була сформована на основі проведеного опитування клієнтів DLF Mall в Індії за п’ятибальною шкалою Лайкерта. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали методи структурного моделювання. В статті представлено результати емпіричного аналізу, який засвідчив сильний позитивний зв’язок між якістю обслуговування та лояльністю клієнтів (β=0,528, CR=2,681, P<0,05), задоволеністю та лояльністю клієнтів (β=0,78, CR=1,091, P<0,05) та обслуговуванням, якістю і задоволеністю клієнтів (β=0,65, CR=2,014, P<0,05). Отримані результати дозволили визначити фактори, які сприяють підвищенню рівня лояльності клієнтів, включаючи якість обслуговування та задоволеність клієнтів. Наукова новизна одержаних результатів полягає у створенні теоретико-методологічного та методичного підґрунтя забезпечення лояльності споживачів. Результати дослідження підкреслюють важливість надання високоякісних послуг і задоволення потреб клієнтів для побудови довгострокових відносин зі споживачами. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними для менеджерів торгових центрів при формуванні стратегії підвищення якості обслуговування та задоволеності клієнтів. Окреслено подальші напрями дослідження, які в першу чергу стосуються розширення вибірки дослідження, що сприятиме розширеннюфакторів, які впливають на лояльність клієнтів.Item A Computational Study on the Modelling of the Flow Field Plates of a Polymer Electrolyte Membrane Fuel Cell(Sumy State University, 2024) Singh, S.; Giri, K.; Chaudhuri, A.У цьому дослідженні детально досліджується моделювання біполярних пластин, пластин поля потоку та пакетів паливних елементів прямого спиртового паливного елемента. Вирішальним компонентом паливного елемента є біполярні пластини, які подають паливо до анода та окислювач до катода, а також підтримують електричну провідність між елементами. З огляду на те, що пластини поля потоку відіграють важливу роль у розподілі газів-реагентів до реакційних центрів, моделювання пластин поля потоку виявилося досить складним через той факт, що пластини поля потоку мають бути міцними та провідними як термічно, так і електрично. Електрохімічні втрати також спостерігаються у випадках, які виникають через дифузію іонів водню та електронів, а також іноді через природний опір матеріалу. Ці втрати можна мінімізувати лише за допомогою тоншої електролітної мембрани та роботи паливного елемента при низьких температурах. Таким чином, це дослідження спрямоване на широке вивчення різних параметрів, включаючи електрохімічні та термічні параметри, шляхом обчислювального моделювання з використанням MATLAB і PYTHON, що відіграє ключову роль у впливі на потік реагентів і величину генерованого струму.Item Design optimization of deflection caused after release of multilayer structural membrane of Symmetric Toggle Switch(Видавництво СумДУ, 2011) Maninder, K.; Sharma, Akshdeep; Bansal, Deepak; Kumar, Dinesh; Singh, S.; Rangra, K.J.This paper presents the optimization in deflection caused by the inbuilt stress generated in mechanical or movable membrane of Symmetric Toggle RF MEMS Switch (STS). The movable membrane of STS was initially fabricated with two different materials, i.e. Chrome and Gold. The simulated deflection at 70°C was 11.9 μm, and experimental deflection was 11-12 μm. We present a study of inbuilt deflection reduction in multimetal movable layers without change in actuation voltage of the switch. The design study was initially carried out on cantilevers and then on structural membrane of STS. STS with proposed multilayer of Cr-Au-Au-Ti-Au has a simulated deflection of 0.56 μm at 70°C. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22123